Antifasiszta harci magazin és egyéb krónikák.

Stallone Magazin

a Budapest 2024 Olimpia logó valódi jelentése

2016. április 17. - Martin Valkenheiser

Nekünk, a Stallone Magazin pulitzer és számos egyéb díjas publicistáinak - akik tudatosan egy többszörös testépítő világbajnokról nevezték el ezen hírportált - a sport- és a haza szeretete a legfontosabb. Nem gondoljuk, hogy ezek hiányában felnevelhető lenne egy olyan mentálisan és fizikailag is egészséges generáció, melynek befizetett adóiból élősködhetünk majd vén buzeráns korunkban (a liberális, baloldali és zsidó szellemiségben kinevelt fiatalok nyilvánvalóan amint tehetik, elhúznak innen jó messzire, úgyhogy rájuk aligha számíthatunk majd az ínségesebb időkben). Ezért is vagyunk érzékenyek az olyan sporteseményekre, mint amilyen az I. Orbán Viktor király által megpályázott 2022-es Olimpiai bajnokság.

olympic-games-1936.jpg

kellemes hangulatú életkép az 1936-os berlini olimpiáról (fotó: Leni Reifenstahl Judit)

Aki egy kicsit is követi a hazai és nemzetközi sporteseményeket nyilván tisztában van vele, hogy Magyarország már I. Orbán Viktor király több évtizedes uralkodása előtt is sport-nagyhatalom volt - elég, ha csak Egerszegi Krisztinára, vagy Johnny Weismüllerre gondolunk (mivel a Tarzan szerepében színészként is népszerűvé vált olimpikonra rendkívül büszkék vagyunk, és ezért szeretünk is vele példálózni, emiatt őt inkább tekintjük magyarnak, mint zsidónak). És azért azt is jegyezzük meg, félretéve minden álszerénységet, hogy mi magyarok a sportban elért eredményeink mellett számos egyéb dologra is büszkék lehetünk, például:

- arányaiban nálunk a legtöbb a Nóbel díjas tudós
- miénk a világ szív-csakrája
- Jézus király, a pártus herceg félig magyar volt (és csak félig zsidó, de az nem számít - lásd: Johnny Weismüller)
- Rogán Antal

Szóval aligha  szorulunk rá arra, hogy a bizonyítványunkat magyarázzuk, ezért I. Orbán Viktor király kancellárjai minden bizonnyal tudatosan nem hajlandóak sokat költeni az olyan on-line és nyomtatott marketing anyagokra, amelyek csak viszik a pénzt a lélegeztetőgépek és a stadionok elől (igaz, az egyik szerkesztőnk szerint csupán arról van szó, hogy az ilyen munkákkal is a szakmailag hozzá nem értő haverokat bízzák meg, méghozzá méregdrágán, de ezen szerkesztőnket nemrég erőszakkal elvitték egy fekete autóval, úgyhogy mi ezt a hírt nem tudjuk megerősíteni).

Így fordulhat elő, hogy a botrányosan szar Vizes VB marketing anyagok után a 2024-es Olimpiai játékok pályázatához is sikerült valami vérlázítóan fos logót random-generálni - gondolhatnánk ezt első ránézésre, de MI NEM ÍGY GONDOLJUK (!), hiszen mi sem áll távolabb a valóságtól (lásd logó értelmezés első, illetve második szint, valamivel lentebb).

uszo_vb_1.jpg

Ez a középen lévő kutyus a Vizes VB kabalafigurája, ami első ránézésre a fideszes körökben méltán elhíresült vak komondor és az albínó Lenny Kravitz szerelemgyermeke is lehetne. A komondort nem kell magyarázni (100%-ig magyar génállományú juhászkutya, de Mel Gibsonnak és Zuckerbergnek is ilyenje van), a Lenny Kravitzos utalás pedig azt fejezi ki, hogy Magyarország a soul-rn’b nagyágyúk országa (lásd: Bebe, Gáspár Laci, csak nekik sajnos nincs ilyen jellegzetes hajuk, amit fel lehetne használni egy kabalafigurához).
Valamint vegyük észre, hogy a kutya szájából két here lóg ki, ami egyértelmű üzenet a versenytársaknak: “ne merjél baszakodni velünk, mert pórul járszl!!”.

uszo_vb_2.jpg

A fenti kép már egy plakát, ugyanezen eseményt népszerűsítendő. Itt az első szembetűnő dolog az, hogy a hídról a vízbe vetődő úszó jóval nagyobb, mint amekkorának (a hídhoz képest) lennie kéne, de I. Orbán Viktor király udvari grafikusai joggal gondolhatták úgy, hogy ha egyszer úszósport-óriások vagyunk, miért ne lehetne ezt a plakáton is szemléltetni, egy, a vízbe (meglehetősen hülye szögben) vetődő óriással.

Az pedig, hogy a háttérben nem sikerült mindent kékre színezni, az a töketlen KDNP hibája, mivel betiltották a vasárnapi munkavégzést, és ezért nagyon kellett sietni. I. Orbán Viktor király az ő végtelen hatalmával azóta visszaállította a vasárnapi munkavégést, de sajnos ezen a plakáton ez már nem segített.

olimpia_2024.jpg

Négy pályázat - négy logó. A római és párizsi logó kifejezetten ízléses, a los angeles-i már egy fokkal gyengébb, de messze nem az a vállalhatatlan kategória, amit kis hazánk emblémája képvisel. Legalább is első ránézésre mindenépp ez lehet a benyomása annak, aki csupán a kommersz értelemben vett szépérzékkel rendelkezik (amit sosem hitelesített I. Orbán Viktor király ízlésügyi minisztere), azonban a látszat mint általában, most is csal. A valóság ugyanis az, hogy a magyar pályázati logó (bár a hozzá nem értők számára ocsmány mint a szar), a versenytársak logóival ellentétben több szinten értelmezhető mondanivalót hordoz. Kérdés, hogy mi örülni fogunk-e ennek, a megfejtés ismeretében…

Első szint, középhaladóknak:

A logó közepén egy figurát látunk. A figurának kocka feje van, ami egyértelmű utalás a számítógépek feltalálójára, Neumann Jánosra (igen, Alan Turingról mi is hallottunk már, de ő buzi volt, úgyhogy ő nem számít). A figura a magasba tart valami meghajlított tárgyat, ami túl nagy ahhoz, hogy műfasz legyen, szóval ez egész biztos egy kard, vagy valamilyen hasonló kézifegyver lehet, ami a vak komondor szájából kilógó heréhez hasonlóan a szkíta-hun harcos virtust szimbolizálja. A figura egy zöld dombon áll (ez nyilván a már utalás szintjén emlegetett Dobogókő, azaz Föld szívcsakrája volna), mögötte a piros ív a felkelő napot ábrázolja - ez utóbbi a “felkelő nap házára”, azaz Japánra tett lehelletfinom, mégis markáns utalás mindazoknak, akik esetleg elfelejtették, hogy a magyarok és a japánok genetikai állománya - a világon egyedülálló módon - megegyezik egymással (többek között ezért imádjuk mi is az arcra élvezést és a csápos-baszós szörnyes rajzfilmeket).

A Dobogókövet ábrázoló dombocska alatti hullámzó lófaszok nyilvánvalóan a Duna vizét szimbolizálják, amibe némi sárga ívrészlet is bekerült, utalva arra, hogy valaki belehugyozott a vízbe (szerintünk Alföldi Róbert volt az, de a múltkor nagyon féltünk, hogy esetleg örökre elveszítettük a művész urat, úgyhogy neki most már mindent megbocsátunk). Meg van itt némi piros meg zöld szín is, ami az jelenti, hogy a nők néha belemenstruálnak, a gyerekek/kisbabák meg időnként belefosnak a vízbe, az apa (sárga), nő (piros) és fiú (zöld) színek pedig egyértelműen a család egységét szimbolizálják, melynek népszerűsítése egyébként is elvitathatatlan érdeme I. Orbán Viktor királyunknak.

A kockafejű, kardot lóbáló főhős körül megjelenő kis színes biszbaszoknak semmi egyéb értelmét nem látjuk, mint hogy ezek konfettik, ami egyértelműen előre vetíti, hogy igen, GYŐZNI FOGUNK!

olimpia_elso_szint.png


Második szint, profiknak:

Ahhoz, hogy az első szintnél jóval mélyebb (és sajnos sötétebb), minden bizonnyal a logó végső értelmét megtaláljuk, meg kell néznünk az alábbi anim gif-et:

olimpia_masodik_szint.gif

Az animált képen három dolgot láthatunk, kronológiai sorrendben:

1. Az olimpiát ábrázoló öt karika felrobban, darabjai szétszóródnak a picsába.

2. A szétszóródott romhalmaz közepén lassan alakot ölt egy fekete ruhás fickó, aki diadalittasan tart a magasba egy ívelt (lefejezéshez ideális) kardot. Talpig fekete ruhában meg nyáron, az olimpiai játékok idején ki a faszom járkál ugye, hát nyilván az arab terroristák. Mellesleg a fekete ruhás figura lábai is olyan furán állnak, de hát ez azért van, mert azok valójában nem is lábak, hanem egy hosszú kaftán.

3. A jelenet végére megjelenik a Budapest felirat is, fekete színben (fekete = gyász = halál).

A fenti félreértelmezhetetlen szimbolika alapján (amit a továbbiakban felesleges volna magyarázni) a Stallone Magazin szerkesztői legfelsőbb körökben indítványozták a logó készítőjének teljes átvilágítását, lehetőleg protonágyúval, nemzetbiztonsági kockázat megalapozott gyanújával, reménykedve I. Orbán Viktor király igazságos, de főként kegyetlen ítéletében.

Mindenkinek békés és nyugodt szurkolást kívánunk a 2024-es budapesti olimpia helyszínein! Inshallah!

UPDATE!!!

Most kaptuk a hírt, hogy mivel a Vizes VB-re komponált, kifejezetten ízléses vizuális effektusokkal feldobott, de amúgy is kiváló "Ússz, amíg élsz" című sport-himnuszunk videoklipje több olyan képkockát is tartalmaz, amelyen nem látható I. Orbán Viktor királyunk, a klip készítőit vasárnap délben, Budapest főterén nyilvánosan lefejezték. A Stallone Magazin ezúton fejezi ki együttérzését a gyászoló családtagoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://stallonemagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr738634838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása