Antifasiszta harci magazin és egyéb krónikák.

Stallone Magazin

A genfi kísérlet - a CERN szörnyű titka

2016. április 21. - Stephen L. Krautzmann

Sokan befostak pár éve amikor a CERN tudósai egy mesterségesen létrehozott fekete lyukkal riogattak. Kevesen tudják azonban, hogy a '80-as évek elején már kaput nyitottak egy másik dimenzióra, amelyből 1988-ban egy egészen különös lény mászott a Föld felszínére.

akos.jpg

1981-ben egy brit tudós, dr. Paul Rothberg a Bilderberg-família megbízásából Svájcba utazott. A feladata az volt, hogy a CERN kutatóegységében dimenziókaput nyisson egy másik világra. A zsidók őrült nagy bizniszt láttak a túlvilággal való kereskedésben, ezért még a családi ezüstöt is eladták a projekt finanszírozásához. Rothbergnek fél évébe sem telt, és nagynyomású kondezátorok és egy hatalmas (a Bilderbergek által a náci Németországból kicsempészett alkatrészekből összerakott) proton-ágyú segítségével egy tér-idő hurkot hozott létre az Alpokban. A dimenziókapuból először darkwave zenekarok jöttek elő (The Cure, Depeche Mode). Rothberg ijesztőnek tartotta a dolgot, a Bilderbergek viszont nem győzték leszerződtetni a tehetséges dimenziólényeket. (A Bilderbergek házi lemezkiadója a Warner Brothers. (Warner -> Warn -> Figyelmeztet ->Veszély, Brothers -> Testvér -> Testvériség -> zsidók.) Amikor megérkezett a Spandau Ballet és a Kajagoogoo, a Depeche Mode-dal már szarrá keresték magukat, de a Bilderbergeknek ugye sosem elég a pénz, Rothberg pedig kezdett teljesen a dimenziókapu (amit ekkor már Frank néven szólított) hatása alá kerülni. A tudós egy éjjel a lyukhoz lopózott (amit ekkor Frank-nek hívott) és beledugta a faszát. A kutatónak annyira megtetszett a dolog, hogy ezek után minden este lejárt, és beleverte a farkát a dimenziókapuba.

Nemsokára a Pet Shop Boys tagjai érkeztek a fekete lyukon át. Rothberg ekkor már tudta, hogy itt többről van szó. A közelben egy hegyi paraszt legeltette a marháit, Rothbergnek pedig brilliáns ötlete támadt. Kísérletképp a nyájat a dimenziókapuhoz terelte és belökte őket a végtelen feketeségbe. Hogy ne maradjanak szemtanúk, a pásztort is a lyukba taszította, mire Marc Almond sétált elő a túlvilág bugyraiból. Rothberg ekkor tudós kollégáit kezdte el a tátongó dimenziókapuba lökdösni, de továbbra is csak ilyenek másztak elő mint az Erasure vagy a Bronski Beat. A tudós egy Bilderberget is a mélységbe taszajtott azonban ezt George Michael kíséretében visszaköpte a túlvilág. Rothberg végre ekkor megértette, Frank neki akar üzenni ezzel a sok homokossal, és bár a tudós hiába érzett ugyanúgy Frank iránt, tudta, hogy soha sem lehetnek egymásé. Rothberg elhatározta, hogy elpusztítja teremtményét, és elkezdett mindenfélét belebaszkodni ami a keze ügyébe akadt. Egészen különös dolgokat (romlott sajt, döglött patkányok, óvodás kislányok) is belekúrt, de Frank engesztelhetetlen volt, egy éjjel a Take That tagjait szabadította a világunkra. A kutatóhoz a családja érkezett látogatóba, akiket szintén belehajított a tér-idő masszába, emiatt megalakult a retkes Kelly Family

Rothberg válaszul belefosott a dimenziókapuba mire Kovács Ákost, a Bonanza Banzai frontemberét okádta ki magából a végtelen sötétség. A zenekar többi tagja (nem tudjuk a nevüket sajnos) lábszerrel érkeztek, nevető harmadikként pedig Pierrot szaladt át a tér-idő kapun. Ezzel a magyar könnyűzene sorsa örökre megpecsételődött.

A Bonanza Banzai egészen '95-ig adott ki albumokat, de ez hagyján. Ákos '93-ban adta ki az első szólólemezét, ami 23 kibaszott éve volt. 28 év, ennyi ideje ontja a fos gót (illetve a későbbi, Andante meg a többi érzelgős, fingunk sincs egyébként) meg darkos marhaságokat Kovács Ákos. Az Ikon meg ki tudja még melyik albuma angolul is kijött. (Magyarországon ekkoriban még kevesen beszéltek idegen nyelveken.) De ez mind semmi mert kijöttek ezek az elbaszott Live albumok, ami aztán tényleg nagyon, nagyon gáz. Egyszerűen egy Ákos koncert kurvára gáz. Ki a faszom járkál ilyesmikre? Több százezren ott csápolnak, kik ezek az emberek? Pataky Attila - aki szintén kibaszott szar albumokat adott ki az Eddával - tudhatja a választ. Ezek azok az emberek akikkel minden szart meg lehet etetni. (Szó szerint: a Paksi Endre vezette Ossián zenekar évente kihoz egy új albumot.)

Milyen emberek járnak napjainkban Ákos koncertre?

img_4359a.jpg

Leginkább azok, akikről az Ilyenek voltunk, vadak és jók című dal szól. Ez a felháborítóan lagymatag szám, ha rajtunk múlna, bekerülne az alaptörvénybe - negatív előjellel. Hogy ez az észbontóan fos dal hogy került pl. a rádiókba azt még valószínüleg Pataky Attila sem tudná megmondani, hiszen az ő tetvesen szar Lírák II. stb. albumjaira végülis a kutya nem volt kíváncsi.

patakyattila.jpg
Minden sarkon állt már    

Az Eddára még ráfoghatjuk hogy volt pár jó számuk, de Ákosnak soha sem volt. A döbbenetesen ordenáré Induljon a banzáj óta tulajdonképpen lejtmenet az egész, és akkor még az olyan elképesztően fos dalokról mint a Come on angel és hasonlók, sorolhatnánk az összes dalt, nem is ejtettünk szót.

A magyar előadóművészek többsége sokszor csinál segget magából. Ákos ezt a nyilatkozataival szokta. Egyik legutóbbi nyilatkozatáért élesen bírálták a feministák (a feministákat általában rossz küllemük miatt bírálják), de korábban is mondott már faszságokat. 

womensrights.jpg

Ákosról tehát nem az mondható el, hogy ő a magyar Nagy Feró - akit végülis mindig mindenki egy seggfejnek tartott - hanem inkább az, hogy ő a magyar Balázs Fecó, aki szintén mindig alapvetően egy kurvára jelentéktelen figura volt, mégis napjainkig stadionokat tölt meg a Homok a szélben-nel, hasonlóan az Apostol együtteshez, akik a Nehéz a boldogságtól búcsút venni című dalt éneklik. 

hqdefault.jpg

Bár a fent említett előadók nem az Ákos által űzött fénycirkuszt, hanem leginkább az utca embere, és utcai ruhában - vagy akár ruházat nélkül - látogatható koncertélményt viszik a közönség elé. Ezek egyszerű show-k, nem ritkán kabaré jelleggel, ami nem mondható el Ákos koncertjeiről. Megfigyelések alapján az Ákos koncerteken a Keresem az utam című dal alatt duplájára ugrik bizonyos nézők pulzusszáma ami különösen életveszélyes hipertóniához vezethet. (A jelenség az Apostol gyorsabb számainál is megfigyelhető.) Az Ákos koncerteken továbbá nincs pogo, se moshpit. Ha Ákost leköpik vagy lehugyozzák, a koncert minden bizonnyal véget ér. (Az Apostol koncerteket gyakran bekiabálással zavarják, ilyen esetekben a zenekar tagjai feljebb tekerik a hangerőt.) Az Ákos koncerteken továbbá a lassabb dalokon beállhat a katatónia állapota. 10-ből 9 orvos szerint az Ákos koncertek nem okoznak rákot, 1 orvos - vagy orvosnak vallott - ember szerint a kockázat 93%. Ez minden koncertlátogatót kisebb-nagyobb mértékben érinthet e szerint a bizonyos orvos vagy tudós szerint. A jelentős fenyegetettség miatt nem ajánlja ez a kutató, orvosnak látszó figura sem az Ákos albumok hallgatását sem pedig a koncertek látogatását.

Az eset után Dr. Rothberg tovább verte a faszát a dimenziókapuba, amiből a '90-es évek elején a Backstreet Boys majd utána az N'Sync és más fiúbandák másztak ki. Közben magyarországon olyan hip-hop zenekarok alakultak mint a Hip Hop Boyz, Happy Gang, Animal Cannibals. A digitális korszak beköszöntével Ákos továbbra is a felszínen tudott maradni a DVD eladásokkal, míg a többi fent említett zenekar a süllyesztőben végezte. Rothberg a 2010-es évek elején úgy megbaszta a lyukat, Franket, hogy Vásáry André szaladt ki belőle sikítva. 2015-ben Frank, Conchita Wurst néven indult az Eurovíziós Dalfesztiválon. Ezután kapcsolatuk tönkrement Rothberggel, így a tudós manapság inkább zoknijába veri a farkát.

Tőzsdei hírek: minden fasza!

A bejegyzés trackback címe:

https://stallonemagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr628643110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása